2011. április 25., hétfő

Vagány, hímzett téli kabát fiú, 128-134 leáraztam! - Jelenlegi ára: 2 000 Ft

Eladó az alábbi jó állapotú téli kabát, fiúknak. Elején és hátán hímzés van, fotóztam. Jó meleg kabát, a fiam sosem fázott benne. A méretet megadtam fent, de még annyi segítségképpen: a fiam tavaly, másodikban még használta. Hibái: a kapucnijánál, az egyik zseb bélésénél a varrás megadta magát és még két helyen van ilyen bibi készülőben, de ezek varrás mentén vannak. Mindegyiket fotóztam, tényleg nem vészesek. Anyagában szakadás, kopás nincs. A megadott postaköltség tájékoztató jellegű, pontos összeget mérés után tudok mondani.
Köszönöm, hogy benéztél! További szép napot Neked! (kekittivel tudok együtt postázni)


Jelenlegi ára: 2 000 Ft

Az aukció vége: 2011-05-13 15:55
. Vagány, hímzett téli kabát fiú, 128-134 leáraztam! - Jelenlegi ára: 2 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése