2011. október 26., szerda

Női 10 db-os felső csomag - Jelenlegi ára: 800 Ft

Női jó állapotú felső csomag S-M méretű felsőkkel. Az utolsó 2 darab ingyen, mert hibásak. Tavaszi nagytakarítást végeztem : )
Méretek és leírás a képen szereplő sorrend alapján: ( Szinte mindegyik az anyagánál fogva nyúlik egy 2-3 cm-t)
1. Kék színű, mintás, ujjatlan, jó állapotú női felső.
Mérete: M
hossz: 52, 5 cm pánttal együtt.
2. Piros/ bordó színű jó állapotú női ujjatlan felső, akár elegáns viseletnek is.
Mérete szerintem: M
hossza: 50 cm pánttal együtt.
3. Női egy vállas, csíkos, viszonylag jó állapotú felső, a hasán kisebb folttal, illetve sajnos a háta a mosástól beszürkült.
Mérete szerintem: M
hossza: 48, 5 cm
4. Női fehér/ tört fehér, viszonylag jó állapotú felső fém csatokkal.
Mérete szerintem: S-M
hossz: 49 cm
5. Női egy vállas, rózsaszín, jó állapotú felső, a bal oldalán madár, illetve virág motívummal és kövekkel.
Mérete véleményem szerint: S-M
hossza: 49 cm
6. Női szürke színű, kicsit csillogós (csillogós szálakkal átszőve), 3/4-es ujjú, jó állapotban lévő felső.
Mérete: M
hossza: 50 cm
ujjhossz: a válltól 36 cm
7. Női jó állapotban lévő, szürke, rövid top, akár edzéshez, vagy átlátszó felső alá.
Mérete szerintem: M/L
hossz: pánt nélkül: 25 cm
pánt hossz: 14 cm
mellbőség: 80 cm vagy nagyobb( anyaga nyúlik)
alul a kerülete: 68 cm
8. Női fekete, elöl kötős, jó állapotban lévő top.
Mérete szerintem: S-M
hossz: a kötőig 40 cm.
9. Nyári, ujjatlan, fekete színű, női top felül virágmintás hálóval. Az alsó fekete top része hibás, mindkét oldalán a varrás mellett hosszan és vastagon felfutott az anyag.
a háló hossza: 51 cm
a top hossza: 41 cm
10. Női halvány lila színű, hosszú ujjú hibás felső. Az elején a varrás elengedte egy nagyobb részen, de varrógéppel, vagy akár kézzel is, ez könnyen visszavarrható.
Mérete szerintem: M
hossza: 47 cm
ujjhossz: válltól 46 cm
Nézd meg a többi aukciómat is, ha van kedved, talán találsz még mást is, ami elnyeri a tetszésed. Sikerült még összeállítanom pár ruhacsomagot is : )



Jelenlegi ára: 800 Ft

Az aukció vége: 2011-11-12 07:10
. Női 10 db-os felső csomag - Jelenlegi ára: 800 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése