2011. szeptember 25., vasárnap

Bundás hátul cipzáras csízma - Jelenlegi ára: 1 Ft

Ezen a csízmán én is meglepődtem!!! Se szét nem ment se ki nem lyukadt, olyan mint amikor megvettem csak a talpán látszik hogy használt.  
Ez a kínai termelés egyik jobban sikerült darabja. Tényleg jó! Ja és majdnem elfelejtettem, hogy nem ázott be!!!!
Órás tiszteletteljes kérésem! Olyan licitáljon és vásároljon, aki max 5 napon belül elő is kerül!!! Mondjuk ír egy e-mailt. Nem gáz ha nem tud még utalni, csak ne szívassuk egymást a leütött aukciós majd nem jelentkezős de még nem is válaszolós történetekkel. Nem olyan vicces. Nekem vannak dolgaim amitől meg szeretnék válni, aki meg hoz egy döntést, hogy vinné és leüti az aukciót akkor az vigye is!!!  
Ha esetleg az újjabb ";;; nyertesim";;; mégsem kerülnének elő max 5 napon belül akkor visszateszem az aukiót, magamtól letiltom a ";;; kedves";;; vásárlót és nyomom a negatívot. Ezzel nyílván azt kockáztatom, hogy én is negatívot fogok kapni, de ezért előre is elnézést kérek mindenkitől!!


Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2011-09-28 11:43
. Bundás hátul cipzáras csízma - Jelenlegi ára: 1 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése